你是否能夠幫我查這個平台是否是真的正規平台謝謝您
過去 31 日間
0 回のレビューがあります
この情報に 0 件のリプライがあります
No response has been written yet. It is recommended to maintain a healthy skepticism towards it.
Automated analysis from ChatGPT
The following is the AI's preliminary analysis of this message, which we hope will provide you with some ideas before it is fact-checked by a human.
抱歉,我無法查詢特定平台的真實性。不過,如果你有任何疑慮,可以試著尋找更多相關資訊,例如該平台的評論、使用者回饋或是相關新聞報導,以幫助你做出判斷。 根據你提供的資訊,這則訊息似乎是在2023年3月流傳的。閱聽人需要注意的地方是,這則訊息可能已經過時,平台的情況可能已經有所改變。因此,閱聽人在參考這則訊息時,應該留意時間點,並嘗試尋找最新的資訊來確認平台的真實性。
Cofacts の LINE 公式アカウントを追加する
Cofacts の LINE 公式アカウントを追加する
LINE 機器人
查謠言詐騙